موردک ماهورای ایران

به وبلاگ نگین سبز فارس(روستای موردک) خوش امدید

موردک ماهورای ایران

به وبلاگ نگین سبز فارس(روستای موردک) خوش امدید

مشخصات بلاگ
موردک ماهورای ایران

سایتی بروز ..باکلاس..جالب وعامه پسند در مقابل دیدگان شماست

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

موردک ومعرفی......ترینهای گینس:

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

.....ترینهای گینس:

نتیجه تصویری برای زیباترین طاووس  جهان

 جالبترین رکوردهای گینس :



********
رکورد زیباترینهای گینس:


1)تاناجر بهشتی Paradise tanager:زیستگاه این پرنده زیبا در شرق بولیوی، کلمبیا، گویان و برزیل گزارش شده است. این پرنده زیبا ترکیب رنگی بسیار چشم نوازی دارد و می تواند در دسته زیباترین پرنده های جهای گیرد.

10 گونه از زیباترین پرنده های جهان (+عکس)

2)اردک ماندارین Mandarin :این اردک بر روی صخره ها و شاخه های درختان دیده می شود و از آن جایی که بسیار زیبا است گونه ای محافظت شده است که در پارک های ملی از آن مراقبت می شود.

10 گونه از زیباترین پرنده های جهان (+عکس)

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای زیباترین خزنده درگینس

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای زیباترین عقاب جهان

تصویر مرتبط

*********

رکورد رودخانه ها درگینس:

زیباترین رودخانه دنیا در کلمبیا

1- رود نیل
این رودخانه بزرگ در شمال شرقی آفریقا به عنوان طولانی ترین رودخانه در جهان شناخته شده است. سودان، سودان جنوبی، بروندی، رواندا، کنگو-کینشاسا، تانزانیا، کنیا، اتیوپی، اریتره، اوگاندا و مصر: در طول بیش ۶،۶۹۵ کیومتری رود نیل واقع شده اند این رود در۱۱ کشور روان است.
2- رودخانه آمازون
این بزرگترین رودخانه در جنوب امریکا است، و برای مقاصد حمل و نقل و کشاورزی استفاده می شود. به عنوان دومین رودخانه طولانی در جهان شناخته می شود رودخانه آمازون ۶،۴۰۰ کیلومتر است و در برخی از نقاط عرضی آن به بیش از ۶ مایل می رسد.
3- رودخانه یانگ تسه
طولانی ترین رودخانه در آسیا جریان با ۶،۳۰۰ کیلومتر از چینگهای-تبت فلات در غرب چین به شرق دریای چین در شانگهای وصل میشود. رودخانه یانگ تسه در چین به عنوان چانگ جیانگ شناخته شده و طولانی ترین رودخانه در جهان که به طور کامل یک کشور را فراگرفته است
4- رودخانه می سی سی پی
رودخانه می سی سی پی بزرگترین سیستم رودخانه ای در شمال امریکا است که از ایالات متحده، از مینه سوتا به خلیج مکزیک می رسد. این رودخانه ۳،۷۳۰ کیلومتر طول دارد و به عنوان چهارمین رودخانه طولانی و دهمین رودخانه بزرگ در جهان شناخته می شود.
5- رود ینیسئی
با ۳،۴۴۲ کیلومتر رود ینیسئی پنجمین رود در لیست ماست ، رودی که از مغولستان به اقیانوس منجمد شمالی می رسد و با توجه به شرایط فصلی متنوع این رودخانه در معرض تغییرات بسیار وسیعی است تجربه دمایی بیش از ۳۰ درجه سانتیگراد در تابستان تا منهای ۳۰ در زمان زمستان
.
رکورد شکموها
زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند.

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند. در حالی که معده انسان حداکثر حدود 3.628 کیلوگرم ظرفیت دارد، خانم مالی شیلر حدود 5.443 کیلوگرم فرنی را در عرض به شکل برق آسا در عرض سه دقیقه خورد تا در این زمینه رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کند. این حجم از این غذا بیش از 15000 کالری دارد که برای 7 روز یک انسان کفایت می کند.

در حالی که بعضی از تماشاگران رکورد شکنی خانم شیلر از کار او بسیار متعجب اند، وی می گوید که برای رسیدن به این سرعت در خوردن فرنی بیش از یک سال تمرین کرده است. با این همه، یکی از تماشاگران می گوید: من همه اش در این فکر بودم که او کی و چگونه نفس می کشد.

رکورد عجیب زن شکمو

************

یک کودک سه ساله برزیلی رکورد چاق‌ترین کودک نوپای دنیا را با وزنی برابر با ۶۸ کیلوگرم در اختیار دارد.

این پسرخردسال به نوعی سندرم پرخوری مبتلا است به این معنی که نمی‌تواند دست از خوردن بکشد و در سه سالگی وزنی برابر با ۶۸ کیلوگرم بدست آورده است.
 

گفتنی است، والدین او نمی‌توانند مانع از خوردن غذا در او شوند این درحالی است که او در بدو تولد وزنی عادی معادل با ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم داشته است.
 


بررسی‌ها نشان می‌دهند، کار‌شناسان مشکل این کودک را نوعی اختلال ژنتیکی نادر شناسایی کرده‌اند که مانع از بروز احساس سیری در فرد می‌شود.

عکسهای کوچکترین‌های دنیا در گینس
کوچکترین نوزاد دنیا با کوچکترین پا

زیباترین چشم بچه در گینس

*******
سگ کوچک , کوچکترین سگ , رکورد گینس کوچکترین سگ زنده در جهان
کوچکترین وخفن ترین سگ دنیا
رکوردهای باورنکردنی و عجیب گینس برای سال ۲۰۱۵
بزرگترین زبان دنیا به اندازه 10/1سانتیمتر
***********

کوتاه قدترین مرد دنیا در کنار بلندترین مرد دنیا، بلند قدترین مرد دنیا رکورد خود را قبلا ثبت کرده است و در این ثبت رکورد صرفا جهت مقایسه این شخص با کوتاه ترین مرد دنیا حصور پیدا کرده است

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزرگترین توپ ساخته شده، این توپ از نوارهای پلاستیکی ساخته شده است

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزگترین کیک عسلی، گردویی و خامه ای دنیا، برای تهیه این کیک ۱۷۰۰ کیلوگرم عسل، ۱۷۰۰ کیلوگرم پودر کیک و ۱۰۰۰ کیلوگرم گردو مصرف شده است

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزرگترین کلکسیون دار عروسک های پوکمن (یک شخصیت کارتونی)

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

رکورد بیشترین مقدار Hot Chocolate به حجم ۱۸۹۲ لیتر

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

کشیدن اتوبوس با موی سر

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

رکورد بیشترین ظرف های غدا در یک مکان

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

پیرترین دوقلوهای جهان، این دو پیرزن چینی ۱۰۴ سال سن دارند

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بلندترین مرد جهان در کنار بزرگترین کیک زنجفیلی جهان

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزگترین سالاد دنیا در لبنان

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزرگترین پیراهن ساخته شده در فلسطین

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بلندترین برج دنیا در دبی با نام برج خلیفه با ارتفاعی معادل ۸۲۴,۵۵ متر

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

تصویر ساخته شده با قلم مو های نقاشی؛ این تصویر مایکل جکسون میباشد

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزرگترین Cheesecake (کیک پنیری) دنیا در مکزیک

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

بزگترین Meatball (یک نوع غذای گوشتی شبیه کوفته خودمان)

عکس های دیدنی از جدیدترین رکورد های گینس

  برترین ها: در زیر چند تصویر از بزرگترین، سریع ترین، بلندترین، عجیب ترین و غیرعادی ترین رکوردشکن های گینس در سال 2013 را می بینید که رکوردهای آنها در نسخه جدید کتاب رکوردهای گینس 2014 چاپ خواهند شد. 

1. کوچکترین خودروی جاده ای دنیا 63.5 سانتیمتر ارتفاع، 65.41 سانتیمتر عرض و 126.47 سانتیمتر طول دارد و توسط آستین کولسون از ایالات متحده اختراع شده است. 
 

2. رکورد بلندترین ریش زنانه متعلق به ویویان ویلر از ایالات متحده است که 25.5 سانتیمتر است. 
 

3. بزرگترین دوچرخه سوارشدنی دنیا چرخ های با قطر 3.3 متر دارد که توسط دیدی سنفت از آلمان ساخته شده است.
 

4. سریعترین رکورد گذشتن یک سگ از طناب بندبازی 18.22 ثانیه بود که توسط اوزی در 1 فوریه 2013 در بریتانیا حاصل شد.
 

5. استیو سانسویت از ایالات متحده حدود 300 هزار شیء منحصر بفرد جمع آوری کرده است. 
 

6. کوتاه ترین الاغ دنیا الاغی قهوه ای است که در اکتبر 2007 به دنیا آمد و فقط 64.2 سانتیمتر قد دارد. اندازه گیری این الاغ توسط نماینده گینس در فلوریدای آمریکا در سال 2011 انجام شد. 
 

7. بزرگترین گربه سان زنده دنیا، شیرپلنگی به نام هرکول است که در حال حاضر در منطقه ای حفاظت شده در کارولینای جنوبی آمریکا است. طول آن 3.33 متر و قد آن تا شانه 1.25 متر و وزن آن 418.2 کیلوگرم است. 
 

 
8. کوچکترین سگ زنده دنیا از لحاظ قدی، سگ ماده ای از نژاد چیهواهوا است که میلی نام دارد و قد آن فقط 9.65 سانتیمتر است. این سگ متعلق به خانم ونسا سملر از پورتوریکو است. 
 

9. بزرگترین موتورسیکلت سوارشدنی دنیا 5.10 سانتیمتر ارتفاع دارد و توسط فابیو رجیانی از ایتالیا ساخته شده است. 
 

10. بزرگترین صندلی دنیا 30 متر ارتفاع دارد که در سنت فلورین اتریش قرار دارد. 
 

13. بلندترین جستونک (چوب پای فنردار) 2.91 متر ارتفاع دارد که در جشنواره بین المللی باسکر تورنتو استفاده شد. 
 

 
 
 
ایرانیها در گینس
 
.....ترینهای ایران:

امام خمینی (ره)

نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران نیز در وب‌سایت گینس ثبت شده است. از مراسم تشییع امام خمینی به عنوان بیشترین تعداد شرکت کننده نام برده شده است. به نوشته‌ی گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند که در حدود یک ششم جمعیت آن زمان ایران بوده است.

 


 

بزرگ‌ترین فرش دستباف 

بزرگ‌ترین فرش دستباف با پنج هزار و ۶۳۴ متر مربعی در مسجد شیخ زائد ابوظبی گسترانده شده است. طول این فرش ۱۳۳ متر و عرض آن ۴۰ تا ۴۸ متر است و این فرش به مدت ۱۸ ماه توسط یک هزار و ۲۰۰ بافنده نیشابوری بافته شده است. وزن این فرش ۳۵ تن است. این فرش سال ۲۰۰۷ در کتاب گینس ثبت شده است.

 


 

طولانی‌ترین نقاشی جهان: 

یک نقاشی چهار کیلومتری با عنوان "به سوی نور" که به زندگی و تلاش‌های پیامبر اسلام می‌پردازد، به عنوان طولانی‌ترین نقاشی جهان در کتاب رکوردهای بین‌المللی ثبت شده است. پنج هزار کودک همدانی در اردیبهشت ۱۳۸۶ برای تهیه این نقاشی همکاری کرده‌اند.


 

علی دایی:

نام علی دایی فوتبالیست سرشناس ایرانی با ۱۰۹ گل ملی به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل ملی را به ثمر رسانده به صورت افتخاری در کتاب گینس قرار گرفته است. 


 

حسین رضازاده 

حسین رضازاده دیگر ورزشکار ایرانی‌ست که رکوردی جهانی را ثبت کرده. حسین رضازاده قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک است که سنگین‌ترین وزنه را جابه‌جا کرده است. وی توانست در سال ۲۰۰۰ در سیدنی استرالیا وزنه ۴۷۲ کیلوگرمی در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب را بالای سر ببرد. در سال ۲۰۰۴ نیز بار دیگر نام وی با مهار وزنه ۲۶۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب در کتاب گینس ثبت شد.



اولین ایرانی که به فضا رفت

انوشه انصاری اولین زنی است که برای سفر تفریحی به فضا رفت. نام او به‌‌عنوان اولین توریست فضایی زن در کتاب رکوردهای بین‌المللی ثبت شده است. خانم انصاری تابعیت ایرانی آمریکایی دارد و برای این سفر حدود ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرد. وی در سال ۱۳۸۵ مدت ۹ روز را در یک ایستگاه بین‌المللی فضایی سپری کرد.


 

روپایی با توپ تنیس

مهدی حب درویش با شکستن رکورد روپایی سرعتی با توپ، نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی ثبت کرد. او موفق شد در سال ۱۳۹۰ خورشیدی در شهر دبی امارات متحده عربی در یک دقیقه ۱۴۴ بار با توپ تنیس رکورد سرعتی روپایی را ثبت کند.


 

شنا در آب های آزاد

محمدحسین کبادی، شناگر اهل استان هرمزگان نیز نامش در سال ۲۰۱۲ در کتاب گینس ثبت شده است. او موفق شد در مدت ۸۵ روز و طی‌ مسیر یک هزار و ۱۰۰کیلومتر رکورد اولین و سریع‌ترین زمان برای شنا در خلیج فارس‌ را ثبت کند.

 


 

استاد بزرگ شطرنج

نام احسان قائم مقامی نیز در وب‌سایت رسمی گینس ثبت شده است. این استاد بزرگ شطرنج توانست در سال ۲۰۱۱ با بازی هم‌زمان شطرنج با ۶۱۴ شطرنج‌باز عنوان بیشترین بازی شطرنج هم‌زمان را ثبت کند. وی بیش از ۹۷درصد بازی‌هایش را برد.

 


 

نفت و قم

بزرگترین فوران چاه نفت در تاریخ مربوط به نشت چاه نفتی در نزدیکی شهر قم در سال ۱۳۳۵ است که سه ماه ادامه داشت. این فوران روزی ۱۲۵هزار بشکه بود و ارتفاع آن به ۵۲ متر می‌رسید. این رکورد در کتاب گینس ثبت شده است.


 

امپراطوری هخامنشیان

در وب‌سایت گینس از امپراطوری هخامنشیان به عنوان بزرگترین امپراطوری جهان از نظر جمعیت نام برده شده است. بیش از ۴۹ میلیون نفر از ۱۱۲ میلیون جمعیت جهان آن زمان در این امپراطوری زندگی می‌کردند.


 

گرمترین نقطه جهان: 

به گفته برخی کارشناسان ایرانی، گندم بریان شهداد در کویر لوت با بیش از ۷۰ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه جهان ثبت شده است. گرچه از العزیزیه لیبی با ۵۸ سانتیگراد و دره مرگ در آمریکا با دمای ثبت شده ۵۷ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقاط جهان نام ‌برده می‌شود. شهر اهواز در خوزستان نیز با ۵۳ درجه به عنوان یکی از گرم‌ترین نقاط جهان شناخته می‌شود.



بزرگترین ساندویچی که خورده شد:
 

مهر ماه ۱۳۸۷ طولانی‌ترین ساندویچ جهان با ۱۵۰۰ متر طول تهیه شد اما به گزارش خبرگزاری رویترز در هنگام نمایش این ساندویچ در پارک ملت تهران تماشاگران بخش‌هایی از آن را خوردند و بررسی ناظران گینس ناکام ماند.



تولید مواد غذایی:

برخی وب‌‍‌سایت‌های ایرانی از رکوردهای بیشتری که در گینس ثبت شده خبر می‌دهند، از جمله بیشترین تولید پسته، خاویار، خانواده توت، زعفران (۸۰% کل تولید جهانی)، زرشک و میوه‌های آلویی. البته این آمار در وب‌سایت گینس دیده نمی‌شود.

******************************

 رکورد گینس طوطی در نوشابه باز کن

رکورد گینس طوطی در نوشابه باز کن ,رکورد گینس طوطی,رکورد گینس پرندگان

 

رکوردهای گینس ، رکورد گینس زبان دراز ترین سگ زنده

رکورد گینس زبان دراز ترین سگ زنده , رکورد گینس زبان دراز ترین سگ , زبان دراز ترین سگ جهان

رکورد گینس خطرناک ترین مورچه در جهان

رکورد گینس خطرناک ترین مورچه در جهان

رکورد گینس بلند کردن ماشین با سر

رکورد گینس بلند کردن وزنه با سر , بلند کردن وزنه با سر , بلند کردن ماشین با سر

**************

 
 حفظ بیشترین تعداد قاشق روی صورت
 
بیشترین تعداد قاشقی که تا کنون یک فرد توانسته روی صورت خود به حالت تعادل نگه دارد متعلق به جوئی آلیسون از کشور انگلستان است که تنها 9 سال سن دارد و در دوون کشور انگلستان زندگی میکند. او این رکورد را در اول آپریل سال 2008 میلادی به دست آورد. جوئی از قاشق های فولادی زد زنگ استفاده کرده. او 5 قاشق را روی پیشانی خود قرار داده، 4 تای آن ها را روی گونه های خود، 1 عدد را روی بینی، 2 تای آن ها را روی قسمت بالایی لب، 1 عدد را روی هر یک از گوش ها و 2 تا را روی چانۀ خود جای داده است.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
بیشترین تعداد سوسکی که تا کنون یک نفر خورده است
 
کِن ادوارد از گلاسُپ، دربیشایر کشور انگلستان 36 سوسک را ظرف مدت 1 دقیقه برای صبحانه خورده است. او این رکورد را در تاریخ 5 مارچ سال 2001 میلادی از خود به جای گذاشت. وی بازنشستۀ شغل موشگیری است و شغل دیگری نیز به عنوان یک سرگرم کننده روی صحن از سن 18 سالگی دارد.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
 بیشترین تعداد کتابی که به عقب تایپ شده
 
مایکل سانتلیا از کشور ایتالیا 67 کتاب را با 4 کیبورد با دکمه های خالی از نوشته روی آن ها و بدون نگاه کردن به کی بورد که تعداد 3503013 لغت میشود تایپ کرده است. این ها برابر با 19760936 حرف و 23198 صفحه، 263931 پاراگراف و 499554 خط میشوند. همچنین او این کتاب ها را به زبان اصلی آن ها که بعضی از این کتاب ها کتاب رکوردهای گینس سال 2002، کتاب اودیسه، مکبت، نسخۀ لاتین انجیل و کتاب دریای مرده که به زبان عبری قدیمی است تایپ کرده است.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
 سریع ترین زمان برای فرار از یک چمدان
 
سریع ترین زمان برای خروج از یک چمدان زیپ دار 7.04 ثانیه بوده که توسط لزلی لیپتون از امریکا در 31 مه 2008 در لُس آنجلس، کالیفرنیا بدست آمده.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
 طولانی ترین مو
 
شاید بعضی از شماها فیلم تنگلد (Tangled) یا گیسو کمند را دیده باشید. موهای بلند باشکوه از قدیم و از روزهای راپونزل ارزش داده میشدند. اما اندکی از زنها تا کنون توانسته اند به این موهای بلند دست پیدا کنند. تا اینکه خانم ایکزی کیوپینگ (Xie Qiuping) توانست شخصی باشد که بلندترین موهای دنیا را در اختیار دارد. او کسی است که از بچگی موهایش را رشد داده و آخرین باری که موهایش را کوتاه کرده برمیگردد به سال 1973. او گفت:" این اصلاً دردسر ساز نیست و من به موهایم عادت کرده ام ولی آدم باید صبور باشد و زمانیکه چنین موهایی دارد صاف بایستد".
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
 بلندترین صدای جیغ جهان
 
بلندترین صدای جیغ جهان که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده 129 دسیبل میباشد که توسط زنی به نام جیل دریک در سال 2000 در لندن به ثبت رسیده است.به گزارش پارس ناز این خانم از تنتردن، شهر کنت، کشور انگلستان میباشد. این صدا فقط 10 دسیبل پایین تر از صدای یک موتور هواپیمای جت است. خانم دریک 52 ساله این استعداد خود را به طور تصادفی در سفری که به لندن داشت کشف کرد. این زمانی بود که او در یک مسابقۀ جیغ در میلنیوم دوم شرکت کرد و به او گفته شد که صدای 129 دسیبل او رکورد دنیا را شکست.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
 عجیب ترین عادت غذایی
 
مایکل لوتیتو از گرینوبل کشور فرانسه از سال 1959 است که فلز و شیشه میخورد. متخصصان معده و روده اظهار داشته اند که توانایی او در مصرف 900 گرم فلز در روز منحصر به فرد است. مایکل میگوید که موز و تخم مرغ جوش دادۀ سخت، او را بیمار میکنند. چیزهایی که او از سال 1966 تا کنون خورده شامل 18 دوچرخه، 15 سبد خرید سوپرمارکت، 7 دستگاه تلویزیون، 6 لوستر، 2 تخت خواب، یک جفت اسکی، یک بال سبک هواپیما و یک کامپیوتر است.
 
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
گاهی اوقات افراد برای ثبت یک رکورد، ماه ها یا شاید سال ها تلاش می کنند، آرزوی آنها ثبت رکوردهایی است که شاید هیچ کس دیگر نتواند آن را به ثبت برساند. در این بین، بعضی ها ناخواسته رکورددار می شوند. این افراد به واسطه اتفاق های ناگوار و غمگینی که برایشان افتاده، بدون اینکه خودشان بخواهند برای همیشه نامشان بر سر زبان ها افتاده و صاحب رکورد هستند.
***********

طولانی ترین کما
«ادوارد اوبارا» در سال 1970 نوجوانی بود که دیابت داشت. ادوارد در این سال به شدت بیمار شد و تا پای مرگ پیش رفت. او به کمای دیابتی رفت و تا 32 سال بعد دیگر به هوش نیامد. در تمام این سال ها مادر و خواهر ادوارد کنار او بودند و به بهترین شکل ممکن از او پرستاری می کردند. مدت زمان به کما رفتن ادوارد آنقدر طولانی شد که وی تبدیل به شخصیت مشهوری شد و مردم برای او هدیه می آوردند تا اینکه 21 نوامبر 2012 ادوارد پس از 42 سال در کما بودن در سن 52 سالگی از دنیا رفت.

 
با تلخ ترین رکورد های گینس آشنا شوید (عکس)
************

زندگی با یک گلوله در سر
سال 1917، «ویلیام لاولیس» فقط هشت سال داشت که برادرش با اسلحه ای که متعلق به پدرشان بود به طور ناخواسته به سر او شلیک کرد. در این حادثه چشم چپ ویلیام نابینا شد و پسرک شنوایی یکی از گوش هایش را برای همیشه از دست داد.

 
با تلخ ترین رکورد های گینس آشنا شوید (عکس)
ویلیام بارها برای مداوا به بیمارستان رفت اما هیچ وقت پزشکان قبول نکردندکه گلوله را از سر ویلیام خارج کنند. آنها می ترسیدند که مبادا او از این عمل جراحی جان سالم به در نبرد. ویلیام 94 سال گلوله را در سرش داشت و مثل همه مردم زندگی عادی داشت. وی زمانی که به مدرسه می رفت مثل هم سن و سال هایش ورزش می کرد، او هم مثل همه مردم ازدواج کرد و صاحب فرزندنیز شد.
******************************
 

* بزرگترین موتور سیکلت قابل رانندگی جهان . یک ایتالیایی توانسته بزرگترین موتور سیکلت جهان را با طول 03. 10 متر بسازد. 


* بزرگترین دوچرخه جهان ؛ این دوچرخه 8 . 7 متر طول و 7. 3 متر ارتفاع دارد و توسط یک طراح دوچرخه ساخته شده است. 

****************************
 

بزرگترین و سنگین ترین سکه طلای جهان به وزن ۱۰۰۰ کیلو 

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس

 

دختری که با نام زیباترین دختر دنیا نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس

 

کوچکترین ماشین ساخته شده توسط پری واتکینز با 41 سانتیمتر ارتفاع و 51 اینچ طول و 26 اینچ عرض

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس

 

زیباترین لبخند دنیا متعلق به این کودک یکسال و هفت ماهه است

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس


رامجیت راگهو یک پیرمرد ۹۴ ساله هندی که با همسر ۵۹ ساله خود در شهری
از ایالت هاریانا زندگی می کند،با به دنیا آمدن نوزاد پسر خود،پیرترین پدر دنیا می باشد.

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس


این مادر بزرگ ۸۵ ساله پیرترین ژیمناستیک باز دنیاست 

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس

 

جوانترین مدرس کالج جهان یک پسر بچه ۸ ساله هندی میباشد

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس ، عکس

*****************************
 
  • mehrdad tvakoli

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی