موردک ماهورای ایران

به وبلاگ نگین سبز فارس(روستای موردک) خوش امدید

موردک ماهورای ایران

به وبلاگ نگین سبز فارس(روستای موردک) خوش امدید

مشخصات بلاگ
موردک ماهورای ایران

سایتی بروز ..باکلاس..جالب وعامه پسند در مقابل دیدگان شماست

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

موردک ومعرفی خطرناکترین موجودات کره زمین

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

خطرناکترینها:

تصویر مرتبط

مطالب وتصاویر دیدنی هیولاهای زمین:

اسب آبی:

تصویر مرتبط

اسب آبی یک جانور پستاندار گیاه خوار ساکن آفریقا است. تنها دو گونه اسب آبی وجود دارد که در یک خانواده زیستی مستقل به نام Hippopotamidae قرار می‌گیرند. اسب آبی معمولی که پس از فیل و کرگدن سومین پستانداز بزرگ خشکی‌زی است.واسب آبی کوتوله که جمعیت کمی دارد و تنها در غرب آفریقا زندگی می‌کند. آن‌ها جانورانی نیمه آبزی هستند که در رودخانه‌ها و برکه‌ها زندگی می‌کنند.

نتیجه تصویری برای اسب ابی

این جانوران در درازای روز با ماندن در آب رودخانه یا در گل و لای خود را خنک می‌کنند. این جانوران بزرگ ۲٬۶ تا ۳ متر درازا و ۱٬۶۶ متر بلندا دارند. وزن آن‌ها در حدود ۲٬۲ تا ۲٬۸ تن است.

تصویر مرتبط

اسب‌های آبی از دید ظاهری به پستانداران سم‌دار مثل گراز شباهت دارند ولی نزدیکترین خویشاوند آن‌ها نهنگ‌ها و گرازهای دریایی هستند که ۵۵ میلیون سال پیش با آن‌ها نیای مشترکی داشته‌اند. نیای مشترک آن‌ها ۶۰ میلیون سال پیش از سم‌داران جفت‌سم جدا شده بود.

جفتگیری و زایمان هر دو در آب روی می‌دهد. اسب‌های آبی یک گستره‌ای از رودخانه را به خود اختصاص داده و مانع از ورود دیگران می‌شوند. آن‌ها هنگام تاریک روشن هوا برای خوراک و چریدن از آب بیرون می‌آیند. اسب‌های آبی در رودخانه و در کنار هم استراحت می‌کنند و چریدن کاری است که آن‌ها به تنهایی انجام می‌دهند و گروهی به بیرون آب نمی‌آیند و آن‌ها در واقع حیوانات خشکی زی نیستند.

نتیجه تصویری برای اسب ابی

اسب آبی از بدن درشت و بشکه‌مانند، دهان و دندان بزرگ، بدن بی مو و پاهای کنده‌دار و بزرگ و کوتاهش شناسایی می‌شود. از دید مقدار وزن ٬اندازه کرگدن سفید است و تنها فیلها از نظر وزنی با آن‌ها برابری می‌کنند. با آنکه چاق و سنگین هستند و همچنین پاهای کوتاهی نیز دارند ولی به آسانی می‌توانند از یک انسان پیشی بگیرند. اسب‌های آبی می‌توانند با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت در مدت زمان کوتاهی از یک دونده المپیکی پیشی بگیرند. اسب‌های آبی آفریقایی از جانوران خطرناک و تهاجمی به حساب می‌آیند و در صورتی که انسان به ایشان نزدیک شود به انسان حمله می‌کنند و مرگ آورند. تخمین زده می‌شود که ۱۲۵ تا ۱۵۰ هزار اسب آبی در آفریقا زیست کنند و از این میان کشور زامبیا با جای دادن ۴۰ هزار راس از این جانور و تانزانیا با ۲۰ تا ۳۰ هزار دارای بزرگترین جمعیت این حیوان هستند.

تصویر مرتبط

اسب آبی بیشتر در حالتی که تنها چشم‌ها، گوش‌ها و سوراخ‌های بینی اش دیده می‌شود در آب دراز می‌کشد. یک گله اسب آبی پهنای یک رودخانه را اشغال می‌کند. آن‌ها با دندان‌های عاج مانند و درازشان زخم‌های خطرناک و بدی را در بدن یکدیگر ایجاد می‌کنند.

نتیجه تصویری برای حمله اسب ابی به حیوانات

نتیجه تصویری برای دندان اسب ابی


کوروکودیل:
Image result for ‫زیباترین عکسهای کروکودیل‬‎

تِمساح یا کروکودیل جانوری است خزنده دارای چهار دست و پا، در آب به راحتی شنا می‌کند، اما همیشه در آب نمی‌ماند و تخم‌هایش را در خشکی می‌گذارد. این حیوان دارای فک و دندان‌های بسیار نیرومند است و به گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان (Crocodylidae) تعلق دارد. این خزندهٔ آبی و خشکی بزرگ در سراسر مناطق استوایی آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کند. تمساح مانند سایر موجودات ساکن در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و سرزمین‌های مرطوب در آب‌های شیرین و گاهی در آب‌های کمی شور زندگی می‌کند.

Image result for ‫زیباترین عکسهای شکار کردن کروکودیل‬‎

  • کروکودیل‌ها اسم خود را از یونانیان گرفته‌اند که آنها را در رودخانه نیل مشاهده کرده‌اند. یونانی‌ها آنها را کروکودیلوس نامیدند، یک کلمه ترکیبی کروک که به معنی سنگ‌های کناره رودها و دریلوس که به معنی «کرم» است. یونانیها این حیوانات را «کرمهای سنگ» نامیدند، چون کروکودیل‌ها برروی سنگهای کناره‌های رودخانه‌ها در آفتاب دراز می‌کشند.
  • بچه تمساح‌ها کروموزومهای جنسی ندارد و برخلاف انسان جنسیت این حیوان بطور ژنتیکی تعیین نمی‌شود. جنسیت با درجه حرارت تعیین می‌شود که نرها در حدود ۳۱٫۶ درجه سانتیگراد و ماده‌ها در درجه حرارت کمی پایین تر یا بالاتری بوجود می‌آیند. دوره متوسط خوابیدن برروی تخمها در حدود ۸۰ روز است و آن همچنین بستگی به درجه حرارت محیط دارد.
  • بسیاری از تمساح‌های اولیه علفخوار بودند.

Related image

در اندازه گونه‌های مختلف تمساح تفاوتهای زیادی وجود دارد. از انواع استثنائی کوچک، افسانه‌ای یا جادویی تا گونه‌ای بزرگ‌تر، تمساح آب شور. گونه‌های بزرگ اغلب ۵ یا ۶ متر و وزن آنها ۱۰۰۰ کیلوگرم می‌باشد ٫ اما وزن برخی از تمساح های نر ممکن است به ۱۳۰۰ کیلو نیز برسد. علی‌رغم وزن زیاد گونه‌های بالغ، زندگی خود را از اندازه‌های خیلی کوچک شروع می‌کند.

Related image

تمساح وقتی که برای اولین بار از تخم بیرون می‌آید در حدود ۲۰ سانتیمتر طول دارد. اندازه‌ها با توجه به فصل و تغذیه و ترکیبات خون مادر فرق می‌کند. گونه‌های بزرگ‌تر ، همچنین بزرگ‌ترین خزنده روی زمین، تمساح آب شور است، که در استرالیای شمالی و کل آسیای جنوب شرقی زندگی می‌کند. بر طبق نظرات بعضی دانشمندان، اطلاعات موثقی در مورد اینکه تمساح‌های ماقبل تاریخ بیش از ۹ متر طول دارند، در دست نیست.

Image result for ‫زیباترین عکسهای شکار کردن کروکودیل‬‎

در شهر نورمنتون، کوئینزلند، استرالیا قالب فیبر شیشه‌ای یک تمساح وجود دارد که «کرایس کروک» نامیده می‌شود که عکس آن در سال ۱۹۵۸ توسط کریستینا پاولوسکی که حیوان را در بستر شنی رودخانه نورمن یافت، گرفته شده‌است. گزارشی از یک تمساح آب شور بطول ۸٫۲ متر در استرالیا وجود دارد. همچنین جمجمه یک تمساح آب شور از اوریسای هند وجود دارد که تخمین زده می‌شود که ۶٫۴ تا ۷ متر طول داشته‌است.

در ۱۶ ژوئن سال ۲۰۰۶ یک تمساح عظیم ۷٫۱ متری آب‌های شور در اوریسای هند به عنوان بزرگ‌ترین تمساح زنده جهان نامگذاری شد. این تمساح در محوطه حفاظت شده حیات وحش بیتارکانیکا زندگی می‌کند و در ژوئن سال ۲۰۰۶، در کتاب سوابق جهانی گینس ثبت شد.

Image result for ‫زیباترین عکسهای شکار کردن کروکودیل‬‎

گونه‌های بزرگ‌تر تمساح از جمله تمساح‌های نیل وتمساح آمریکایی از خطرناک‌ترین انواع هستند. انواع بزرگ کایمن سیاه نیز برای انسان خیلی خطرناک هستند.

Image result for ‫زیباترین عکسهای شکار کردن کوروکودیل‬‎


محتویات

ماهی سنگی:

سنگ ماهی , ماهی سمی و کشنده و سمیترین ماهی شناخته شده است
این ماهی با جلبکهای دریا همزیستی داره یعنی اجازه میده که جلبکها بروی بدنش رشد کنن و نمای مانند سنگ به خود بگیره و در سال باعث مرگ چندین غواص میشه به علت آنکه با مرجان اشتباه گرفته میشه
نژادهای Synanceja verrucosa و Synanceja horrida کشنده ترین سم را دارن


آناتومی:
تا 40 سانت و 1.5 کیلو رشد میکنه و بدنی قوی , سری بزرگ , باله زیر سینه ای, تیغهای سمی روی کمر 13عدد ,3 عدد انتهای شکم و 2 عدد زیر شکم داره , دهان و چشمها بطرف بالا هستند

نوع سم:
سمی عصبی _عضله داره و سم موجب اتساع عروق و باعث اختلال در ریتم قلب میشود

توانای بلعیدن طعمه به بزرگی خود را داره , از سم برای کشتن طعمه استفاده میکنه و شناگر ماهری نیست

علائم سم:
درد ( در حدی که مورفین هم فایده نداره), سوزش , ترشح از زخم , بی حسی عمومی , اختلال حواس , مشکلات عصبی , اختلال در ریتم قلب و مرگ

درمان اولیه :
در صورت اینکه در یک ربع اول درمان اولیه انجام نشه موجب مرگ 100%
1_شستن با آب دریا
2_سریع با آب داغ شسته شه موجب میشه پروتئین سم از هم جدا شه و کارای سم کمتر شه
3_با پرمنگنات رقیق شسته شه
4_ تیغ خارج شه
5_به دکتر گفته شه که سم موجب اتساع عروق اختلال در ریتم قلب میشه
6_ حرکت کمتر بدن , تا سم دیر تر عمل کنه

ببر ماهی گولیات:

ببر ماهی گولیات می تواند طولی بیش از 1.70 متر و وزنی بالغ بر 45 کیلو داشته باشد. با این حال، نقطه قوت این ماهی 32 دندان مثلث شکل به اندازه 3.5 سانتیمتر و سبعیت ذاتی اش است. این ماهی آب شیرین حتی از کروکودیل های رودخانه کنگو هم بیم ندارد.

ببر ماهی گولیات با آرواره های قوی و دندان های مرگبار می تواند به راحتی گوشت طعمه را چنان به سرعت جدا کند که حیوان بینوا حتی متوجه بلایی که به سرش آمده است، نشود.

دندان های این ماهی خواه جنس نر خواه ماده به یک شکل و اندازه بوده و به گونه ای است که مانند یگ گیره درون هم بسته می شوند. این ماهی در زبان محلی مبنگا نام دارد.

این ماهی گونه های مختلفی دارد که در شاخه های رودخانه کنگو زندگی می کنند . با توجه به اینکه عمق رودخانه کنگو در برخی از نقاط حدود 230 متر است هنوز برخی از گونه های این ماهی ناشناخته باقی مانده اند.


عروس دریایی جعبه ای :



یکی از موجودات خطرناک دریایی؛ عروس دریایی جعبه ای می باشد. این نوع عروس دریایی خطرناک ترین نوع عروس دریایی است. برخی آمارها نشان می دهد این نوع عروس دریایی سالانه ۵۰ نفر را می کشد. این جانور دریایی در استرالیا و جنوب آسیا زندگی می کند. سر این عروس دریایی بزرگ ؛ شفاف و به شکل مکعب است و می تواند تا ۲۵ سانتی متر بزرگی داشته باشد و پاهایش تا ۳ متر می تواند درازا داشته باشد.


غذای مورد علاقه عروس دریایی جعبه ای، میگو و خرچنگ است. اگر یک شناگر با پاهای این عروس دریایی برخورد کند؛ دچار برق گرفتگی می شود. شدت الکتریسیته بدن این عروس دریایی به قدری زیاد است که می تواند زخمهای شدیدی در بدن انسان ایجاد کرده و حتی قلب انسان را از کار بیندازد. بهترین راه محافظت از خطر این نوع جانور دریایی، این است که در فصل تخم گذاری این حیوان – از ماه اکتبر تا مارس – به مناطق زندگی آنان نرویم. گزیدگی عروس دریایی جعبه ای؛ بسیار دردناک است.

در صورت گزیدگی، از نجات غریق کمک بگیرید و با اورژانس تماس بگیرید و تا آن موقع روی محل گزیدگی سرکه بریزید. اگر پاهای عروس دریایی به بدن مصدوم چسبیده است؛ به آن دست نزنید و با کمک چوب آن را از بدن مصدوم جدا کنید. تا زمان رسیدن کمک های پزشکی خونسردی خود را حفظ کنید. شانس زنده ماندن در صورت گزیدگی با عروس دریایی جعبه ای ، ۷۰ درصد است. از جمله دیگر ساکنان مرگبار استرالیا می‌توان به عروس‌دریایی جعبه‌ای یا زنبور دریایی اشاره کرد. این جاندار که در درون آب و در تاریکی بسیار زیبا و درخشان و بی‌خطر به نظر می‌آید، از بیش از 60 شاخک برخوردار است که طول هریک می‌تواند به 4 متر نیز برسد. هریک از این شاخک‌ها دارای بیش از پنج‌هزار سلول گزنده‌ و سمی است که سم موجود در هریک از آنها برای کشتن 60 انسان کافی خواهد بود. تا کنون درحدود 70 نفر در اثر گزیدگی این جاندار در استرالیا جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین این رویدادها در کوئینزلند رخ داده‌است.


شاه کبرا یا مار کبرای اسیایی :



شاه کبرا (نام علمیOphiophagus hannah) درازترین مار سمی جهان است و درازای آن می‌تواند به ۶٫۷ متر (۲۲ فوت) هم برسد. این گونه ازکبرا بصورت گسترده‌ای در آسیای جنوبی و بخشهایی از هند یافت می‌شود اما بطور معمول در مناطق جنگلی زندگی می‌کند. کلمه افیوفاگوس اززبان یونانی گرفته شده و به معنای مارخور است. بیشتر رژیم غذایی این نوع مار شامل مارهای دیگر می‌شود. مارهایی که شاه کبرا از آنان تغذیه می‌کند شامل مارهای افعی بزرگ و حتی گونه‌های کوچک می‌باشد. زهر شاه کبرا بیشتر مخدر اعصاب است و بوسیله آن، این مار می‌تواند فقط با یک بار گزیدن انسان را از پای درآورد. مرگ و میر ناشی از گزیدن این مار به بیش از ۷۵% می‌رسد.

مشخصات شاه کبرا

شاه کبرا ماری بزرگ و قدرتمند است که طول آن بطور متوسط به ۳٫۶ تا ۴ متر (۱۲ تا ۱۳ پا) و جرم متوسط آن به ۶ کیلوگرم می‌رسد. در کوههای نخن سی تامارات جنوب تایلند نوعی شاه کبرای وحشی شکار شده که درازای آن به ۵٫۶ متر (۱۸٫۵ پا) می‌رسد. همچنین تا پیش از وقوع جنگ جهانی دوم یک شاه کبرا در باغ وحش لندن نگهداری می‌شد که درازای آن به ۵٫۷ متر (۱۸٫۸ پا) می‌رسد.

اندازهٔ زهر

شاه کبرا از لحاض میزان زهر بیشترین زهر را در بین ماران دارد می‌تواند در گزش میزان ٢تا ٧ میلی لیتر[۱] زهر را به بدن موجود وارد کند که این میزان برای کشتن ۱۲۲ موش کافی است.

*****************************

خطرناکترین قورباغه ها:

****************

قورباغه سمی توت فرنگی :

این نوع از قورباغه ها، پوستی به رنگ قرمز روشن و کمی شبیه به توت فرنگی دارند. آنها عمدتا در آمریکای مرکزی یافت می شود. این نوع از قورباغه ها برای انسان بسیار خطرناک است.
این سم از خوردن نوعی کنه در بدن این قورباغه ایجاد میگردد .

قورباغه سمی پشت قطره ای :

دارای پوست سیاه و سفید است. در جنگل انبوه از اکوادور و پرو یافت میشود. این سم بسیار خطرناک در پوست آن قادر به کشتن پنج انسان در یک زمان خواهد بود. این قورباغه بسیار زیبا است، اما یکی از مضر ترین و سمی ترین قورباغه های دنیا است.

قورباغه سمی طلایی :

این قورباغه سمی و مرگبار جهان است. بیشتر در هلند دیده شده و قادر به کشتن 20 نفر و دو فیل بزرگ آفریقا است. در صورت لمس این خورباقه خواهید مرد . سم این قورباغه به سرعت بر روی قلب تاثیر میگذارد.

قورباغه سمی Phantasmal :

این قورباغه یکی از گونه های سمی و البته کمیاب در جهان است که میتواند براحتی با سم خود حیوانات مهاجم و حتی انسان را بکشد.

قورباغه رنگرزی :

این قورباغه یکی از بزرگترین قورباغه های سمی دنیا است. در قبایل محلی از سم این قورباغه برای شکار استفاده میشده است.

قورباغه سمی پشت قرمز :

این قورباغه از سمش برای کشتن حیوانات و شکار خود استفاده میکند. سم او بسیار خطر ناک و همانند یک مار بزرگ زهرآگین است.

قورباغه سیاه پا:

دومین قورباغه سمی جهان است. شما می توانید این قورباغه در غرب کلمبیا پیدا کنید. کوچکتر از قورباغه های دیگر است.

قورباغه برگی :

این قورباغه بسیار جالب است و به عنوان قورباغه میمون شناخته شده است. این یک قورباغه بسیار شوم است. می تواند تبدیل به علت سرطان و ایدز و سایر بیماری های خطرناک شود. این قورباغه به خودی خود قادر به تزریق سم در بدن دیگران میباشد.

قورباغه سمی دوست داشتنی :

این قورباغه سمی فوق العاده نیز به صورت راه راه می باشد. عمدتا در آمریکای مرکزی یافت مشود.زهر این قورباغه کمتر از 0.8 میکروگرم است و همچنین برای انسان خطرناک بوده و عامل نارسایی قلبی می شود.

قورباغه سمی آبی :

این قورباغه سمی با کیفیت پایین دارد، ولی باز هم برای انسان مضر است. آمریکای جنوبی زندگی می کند. 2 میکروگرم از سمش می تواند یک انسان به راحتی بکشند.

قورباغه سمی Golfodulcean :

این قورباغه شگفت انگیز است که کاملا با رنگش قابل تشخیص است. حاوی سم به طرز محسوسی کمتر از انواع دیگر است.

قورباغه Corroboree :

این قورباغه خطرناک رامی توان به راحتی  توسط نوارهای زردش تشخیص داد . زادگاهش در استرالیا است. این قورباغه می تواند سمی به خودی خود تولید کند که بیشتر برای استفاده در شکار بکار میرود.


کوسه سفید اب شور:

کوسه سفید یا کوسه بزرگ سفید یا مرگ سفید در آب‌های ساحلی تمام اقیانوس‌های جهان زندگی می‌کند. این کوسه به خاطر اندازه بزرگش به خوبی شناخته شده‌است. طول این جانورها تا ۶٬۴ متر و وزنشان به ۳۱۰۰ کیلوگرم می‌رسد.[۲] این کوسه در ۱۵ سالگی بالغ می‌شود تا بیش از ۳۰ سال می‌تواند زندگی کند. کوسه سفید به عنوان بزرگترین ماهی شکارچی شناخته شده است و یکی از اصلیترین شکارچیان پستانداران دریاییاست. همچنین این جانور در بالاترین مکان در زنجیره غذایی دریایی و بالاتر از انواع ماهی‌ها و فک‌ها و پرندگان دریایی قرار می‌گیرد.

در یکی از پرفروش‌ترین فیلمهای استیون اسپیلبرگ به نام آرواره این جانور به عنوان یک انسان خوار وحشی تصویر شده‌است در حالی که انسان شکار مورد علاقه این کوسه نیست.[۳]

کوسه بزرگ سفید (تصویری )






۱۰ تا از خطرناک ترین حیوانات دنیا را بشناسید

قلعه بزرگ حیوانات دنیا همیشه سلطان های خود را دارد. چه با جثه بزرگ و چه با جثه کوچک، بعضی از این حیوانات می توانند خطرناک ترین موجودات برای انسان ها باشند. اگر کنجکاو هستید تا خطرناک ترین حیوانات روی این زمین را بشناسید، این مطلب را از دست ندهید.

 

۱۰ – قورباغه زهرآگین

خطرناک ترین حیوانات

قورباغه زهرآگین از زیرراسته های نوغوکان است. این قورباغه می تواند در رنگ های زیبای مختلفی مانند زرد، طلایی، مسی، قرمز، آبی و سیاه باشد. اما گول ظاهر فریبنده اش را نخورید. این قورباغه از پشت خود یک ماده نوروتاکسین ترشح می کند که می تواند ۱۰ انسان را یکجا بکشد. این موجودات موما در آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می کنند.

 

۹ – بوفالوی آفریقایی

خطرناک ترین حیوانات

این موجود غول پیکر ۱٫۵ تن وزن دارد! وقتی بوفالی آفریقایی در خطر قرار بگیرد، از شاخ های تیز خود برای دفاع استفاده می کند. این حیوان می تواند ۱٫۷ متر ارتفاع و ۲٫۷ متر طول داشته باشد. دشمن های اصلی بوفالوها شیرهای آفریقایی هستند. اما با این حال بوفالو بیش از هر حیوان دیگری در آفریقا انسان ها را قربانی می کنند. پس ترجیحا سر به سرشان نگذارید.

 

۸ – خرس قطبی

خطرناک ترین حیوانات

خرس های قطبی به طور عموم شیر دریایی میخورند، اما قادر هستند سر یک انسان را با یک ضربه از جا بکنند. این حیوانات ۴۱۰ تا ۷۲۰ کیلوگرم وزن دارند. خرس های قطبی جذاب و خوش قیافه هستند، اما یکی از شکارچیان بزرگ انسان ها محسوب می شوند.

 

۷ – فیل

خطرناک ترین حیوانات

فیل های آفریقایی گاهی آنقدرها که مردم فکر می کنند دوستانه نیستند. فیل های آفریقایی به طور سالیانه چیزی حدود ۵۰۰ نفر را می کشند.

 

۶ – کروکدیل آب های شور

خطرناک ترین حیوانات

سلطان رودخانه ها! کروکدیل آب های شور بزرگترین خزنده روی زمین است. اندازه این حیوانات چیزی حدود ۵ و نیم متر است. این حیوانات در زیر آب می توانند به تندی یک دلفین حرکت کنند. پس ترجیحا نزدیک این کروکدیل ها شنا نکنید، چون می توانند به یک باره یک انسان را قورت بدهند.

 

۵ – شیر آفریقایی

خطرناک ترین حیوانات

شیرها تنها گربه هایی هستند که به طور گروهی زندگی می کنند. گزارشات نشان می دهد که شیرهای تانزانیا به طور سالیانه ۷۰ انسان می کشند.

 

۴ – کوسه سفید بزرگ

خطرناک ترین حیوانات

مشهور به خطرناکترین شکارچی دریاها، کوسه سفید بزرگ تنها بازمانده خانواده خود است و در تمامی اقیانوس های بزرگ زندگی می کنند.

 

۳ – عروس دریایی جعبه زی

خطرناک ترین حیوانات

سم جعبه زیان به عنوان کشنده ترین سم های موجود در دنیا شناخته شده است. این سموم که به قلب، سیستم عصبی و سلول های پوستی حمله می کند، می تواند تعداد زیادی از انسان ها را به یک باره از پا بیندازد.

 

۲ – کبرای آسیایی

mvXnj9U

با اینکه کبرای آسیایی کشنده ترین سم دنیا را ندارد، با این حال از آنچه دارد بهترین استفاده را می کند. این خزنده می تواند تا ۵۰ هزار کشته در سال بر اثر نیش زدن به جا بگذارد.

 

۱ – پشه

خطرناک ترین حیوانات

شاید باور نکنید…احتمالا شیر، بوفالو، مار و سایر حیوانات برایتان کشنده تر به نظر می آیند. اما اشتباه می کنید. پشه ها مسئول بیش از ۲ میلیون نفر در سال هستند. بعلاوه این تعداد، آنها به چیزی حدود ۷۰ میلیون نفر بیماری منتقل می کنند.

  • mehrdad tvakoli

نظرات  (۲)

سلام
موردک دقیقا کجاست که اینقدر خطرناکه!!واقعا اینقدرا خطرناکه؟بنظر میاد جالب باشه

پاسخ:
سلام بزرگوار.
ممنون که وبلاگ ما سر زدید.عید شما هم مبارک.
موردک خیلی خیلی زیباست.ومردم فوق العاده مهربانی داره.
شما میتونید با مطالعه صفحه اول وبلاگ اشنایی کامل پیدا کنید.
بامشخصات وادرس کامل موردک زیبا ودوست داشتنی....
منظور من از خطرناکترین!!!اشنایی ومعرفی خطرناکترین موجودات دنیا بود.
در وبلاگم...نه خود روستا..
هرچند شما میتونید به صفحه معرفی حیوانات روستا هم سری بزنید وبا حیات وحش روستا
 اشنا شوید.
سلام
عالی بود،ممنون...
پاسخ:
سپاس دوست گرامی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی